Comments on: Rob Talks VMAs http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/ Twilight Series Theories - Your Source for Twilight News and Speculations Fri, 15 Jun 2018 06:06:27 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.9.6 By: Christina http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22580 Sat, 13 Sep 2008 12:07:00 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22580 He’s sounds a little drunk at one point…. BUT I STILL LOVE HIM! lol.

]]>
By: loveremainsthesame http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22489 Fri, 12 Sep 2008 21:33:46 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22489 OMG hes got the most sexiest voice in the entire world

]]>
By: Lorefairy http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22386 Fri, 12 Sep 2008 02:53:31 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22386 OME sooo cute!! I love his hair… lol.
He’s sooo adorable!!

]]>
By: Olivia http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22361 Thu, 11 Sep 2008 23:22:50 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22361 I <3 Edward Cullen sooooooo much tha t I will die if Stephanie Meyer does not write Midnight Sun. Plz Steph, if you can read this, write the story, give me a purpose for life.

]]>
By: Tiffany C. http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22355 Thu, 11 Sep 2008 22:49:14 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22355 aw…i love him. and he even did that whole “runs hands through tousled bronze hair” like edward…*swoon*

]]>
By: whitney http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22335 Thu, 11 Sep 2008 20:16:16 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22335 he sounded wasted…and this isnt the first time either…lately he always looks completely sloshed..but for someone completely drunk he handles the pap and media like a veteran pwoaah hes cool.

]]>
By: Dani http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22315 Thu, 11 Sep 2008 14:39:14 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22315 Wow…he really does seem drunk. Ah well. Atleast he’s not angry or anything.

]]>
By: Sarah in Texas http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22311 Thu, 11 Sep 2008 13:52:37 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22311 everyone is saying he was drunk….isn’t it possible it was just a really long night and he was tired? i’m sure some drinking was probably involved…but drunk? nah…prolly just buzzed and exhausted.

and i think this just goes to show what a standup guy Rob is. didn’t seem bothered by it at all. he seems very grounded and not egotistical at all which is very appealing! =D

]]>
By: 30somethingmom http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22310 Thu, 11 Sep 2008 13:05:06 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22310 If he didn’t feel like blasting Russell Brand while he was drunk, then you know he really has no hard feelings, so that’s nice of him. It’s hard to see Edward drunk though. 😛

]]>
By: Johanna http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22308 Thu, 11 Sep 2008 12:35:35 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22308 It’s not a big deal, and I love that Rob doesn’t make it a big deal either. He seemed a little off though… Drunk?

]]>
By: Kate http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22296 Thu, 11 Sep 2008 06:15:56 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22296 Why would he need to care? Rob is a great guy. My friend Lauren and I watched the VMAs together and she is like ‘Rob won’t care, and he shouldn’t, that is what his fans are for. We’ll care for him. We’ll fight his battles for him.’ LOL! I have to admit I have never been a part of a fandom that had this passionate about the celebrities or characters.

Whether Rob thinks Russell was rude or not I think he was disrespected on stage. I don’t think Russell did it on purpose but rather he couldn’t keep his trap shut for long, he seemed far too anxious to get to Paramore.

]]>
By: Marci (major obsessed) http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22282 Thu, 11 Sep 2008 04:09:35 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22282 I love how he is always running his fingers through his hair. And man that smile…………….swoon…

]]>
By: Hayley http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22273 Thu, 11 Sep 2008 03:27:49 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22273 Ahh. Im inlove with him. I knew he wouldn’t care at all.
but obviously everyone else did.

and he might have had something to drink LOL

]]>
By: Tina http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22269 Thu, 11 Sep 2008 03:21:29 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22269 haha, I love Rob! he is just adorable, even when he’s tipsy <3 <3
I’m glad he isn’t mad or anything about Russel Brand cutting him off, not like he’d say it if he was.
He seemed like he didn’t wanna be interviewed though.
I loooved how he reacted when the interviewer told him about the fan reactions!! “good”

]]>
By: Teresa http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22268 Thu, 11 Sep 2008 03:03:03 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22268 He was so drunk! hahaha
but he says the BEST things

]]>
By: Michy http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22267 Thu, 11 Sep 2008 03:02:01 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22267 hehe… he was a little drunk but he still looks and sounds sexy…he’s such a good sport about it. I don’t think i he could of answerd that question more diplomaticaly then that!

]]>
By: Amanda http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22264 Thu, 11 Sep 2008 02:29:39 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22264 OME
****swoon******
lmao hottie mcbutter pants indeed

]]>
By: Kim Kelley http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22263 Thu, 11 Sep 2008 02:04:40 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22263 such a hottie mcbutter pants!!!

]]>
By: ... http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22258 Thu, 11 Sep 2008 01:35:12 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22258 even if he was super mad, it’s not like he would say it on film, though

]]>
By: Jasmine http://twilightseriestheories.com/2008/09/10/rob-talks-vmas/comment-page-1/#comment-22255 Thu, 11 Sep 2008 01:16:30 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=3291#comment-22255 OME!!! He’s sooooo adorable!!! I LOVE YOU ROB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jasmine (Team Edward,Bella,Renesme!)

]]>