Comments on: EW Outtakes + Rob Interview http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/ Twilight Series Theories - Your Source for Twilight News and Speculations Sat, 19 May 2018 06:25:11 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.9.6 By: EW Outtakes + Rob Interview http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-32111 Sun, 09 Nov 2008 22:28:58 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-32111 […] the original post on Twilight Series Theories Share and Enjoy: These icons link to social bookmarking sites where readers can share and […]

]]>
By: ashley http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-32010 Sun, 09 Nov 2008 07:46:30 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-32010 omg! that picture of rob is so freaking hott !!!!! i love that interview. he’s humble, and he won’t let anyone try to change him to be something he’s not. his career is gonna last for a long time.

]]>
By: Marci (major obsessed) http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-32001 Sun, 09 Nov 2008 06:49:33 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-32001 WOOOW HE LOOKS HOT HERE.

]]>
By: Tiffany http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31958 Sun, 09 Nov 2008 01:50:17 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31958 I wonder if its true that he asked her to marry him. And if he did, i wonder if it got awkward, lol. I felt awkward just reading it.

]]>
By: Vikki http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31949 Sun, 09 Nov 2008 01:16:41 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31949 these are the only pictures that i have actually seen robert pattinson look normal (not looking drunk or high) I LOVE HIM SOOOOO MUCH!!!!!!!!

]]>
By: Shteff! http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31933 Sat, 08 Nov 2008 22:59:23 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31933 *crying laughing*

]]>
By: Sophie Weavers http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31900 Sat, 08 Nov 2008 20:23:05 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31900 hmmm….i wonder if tht was really true….annoyingly no comment after tht statement lol

]]>
By: Vivi http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31891 Sat, 08 Nov 2008 18:40:50 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31891 I can’t believe he actually asked Kristen to marry him!!!

]]>
By: Victoria http://twilightseriestheories.com/2008/11/08/ew-outtakes-rob-interview/comment-page-1/#comment-31874 Sat, 08 Nov 2008 17:19:25 +0000 http://twilightseriestheories.com/?p=4895#comment-31874 he looks sooo good!!! ome.

]]>