Itty Bitty Rob

Apr 30th, 2009 | By | Category: Featured Articles, Movie News

Click here to see more baby pictures of Rob, courtesy of Lion & Lamb LJ!

Tags: , , , ,

12 Comments to “Itty Bitty Rob”

  1. Liz Cullen says:

    YAY 1st comment! :)

    OMG HE IS SOOO CUTE!!
    love him :)

  2. Erin says:

    He’s BLONDE! lol

  3. Jenni says:

    looks nothing like him

  4. Tina says:

    wow hes so cute!!!….what happend?! personally taylor is sooo much cuter and a better actor, so I dont blame kristen for leaving rob honestly…sorry truth hurts :) AND actually I think kristen isn’t good enough for taylor! shes a HORRIBLE ACTRESS! he should just stay with selena gomez she prettier and hes better of. alex from this site is rigth beside me :) lol

  5. Michele Celine says:

    Wow! He was really blonde! It’s crazy.

  6. lansters says:

    he was frigin adorable

  7. Cedar says:

    he does NOT look like he does now not at ALL!

  8. Jacki says:

    Aw, so cute! [x

  9. Cassidy says:

    Awwwwww cuteness factor!!!!

  10. Bea(FanOfTheMonth-March) says:

    Ohhhhhh myyyyyyy gooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he was sooooooooooooooooooo adorable!!!!!! he’s soooooo blonde!!!! like white blonde. he looks sooooo different!! but u can see ‘big’ rob in him. awwww!!!!! well i dunno how he looks like he looks now because his parents arent the most beautiful people in those pics but people change!!! he must get his defined jaw from his mum. amazing. i hav 2 show these 2 my friend who is Robsessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Anika says:

    omg hes such a cutie!!

Leave a Comment