Jennifer Loves Twilight Too!

Jan 25th, 2009 | By | Category: Featured Articles, Movie News

Jennifer Love Hewitt was recently on “The Late Show’ with Craig Ferguson. On the program she talked about her love of Twilight, which you can see below! (Segment starts at around 7:11) Thanks to Lyncoln :)

Tags: , ,

21 Comments to “Jennifer Loves Twilight Too!”

  1. Amber Pederson says:

    D:Tis nowhere to be found! But yay! I love her. :)

  2. Jenine says:

    Were below???????
    not working…but luv JLH any way

  3. Sam says:

    where can we see it?

  4. Lyncoln says:

    aww..it’s not showing up! :( If I could post the link, I would. Ya’ll have got to see it! It’s sooo funny how giddy she gets over Twilight!

  5. Jenine says:

    video of Rob getting washed in a bath tub on Perez Hilon

    http://perezhilton.com/tv/index.php?ptvid=646865418dd35

  6. Brandi says:

    Aww, I LOVE, Love!!!! That is soo exciting!! I am gonna have to find the segment.

  7. Eva says:

    I like Twilight but LOVE the mortal instruments!! YAYA! JACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Sarah Madge says:

    I love her!!!!!!! I dont know her, but I love her. I love people who truly love the story you know?

  9. Marci (major obsessed) says:

    that was so funny how she kept talking about Edward. I love her she is so good. Maybe we should sign a petition to get her in New Moon as a character. that would be awesome.

  10. Meg says:

    Looooove her :) hahah. that was the best when she was trying to explain it to him & he’s like, “I’m a middle aged white man!” haha. who cares?! everyone must see it! i’m making my dad & brother watch it when it comes out on DVD :D

  11. Tara P. says:

    That was awesome!!! I love Jennifer to begin with, and to hear her talk about Edward like one of us is soo awesome!

  12. ashleycullen says:

    I always thought Jennifer was cool, but now she’s even cooler!

  13. Olinda says:

    i think she should play someone New Moon! i love her!

  14. Erin(: says:

    LOVE HER! OMV! SHE SHOULD SO BE IN NEWMOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WANT HER IN IT!

  15. Janie says:

    That was sooo cute! She is truly bitten! LOL!!!!!!!!!!!!!

  16. Andrea says:

    I love her!
    When I was reading the series I always saw her as Esme.
    I love her even more now!

  17. Tiffany C. says:

    aww how funny…

    love jennifer, but her laugh started to get to me!

    woo for loving twilight! xD

  18. missifu says:

    ooh it’s soo cute how she loves it!
    makes me feel as though i’m normal cause i talk with so much enthusiasm about twilight as well to everyone !

  19. Vampluver says:

    Love her in Ghost Whisperer

  20. edward is hot!! says:

    omg edwardl is hot and that dude cant playa sexy gost he can playa ugly gost and funny
    lol
    love twilight

  21. Shanise says:

    I love “The Late Late Show” Craig is hilarious and I like Jennifer Love Hewitt too you can tell how obsessed she is with Twilight . . . . . .I always did wonder what happened to the sound effect machine.

Leave a Comment