Chelsie Trumphour & Amy Howe Photoshoot

To find out more about Chelsie and Amy you can click on the links to their website!

17 Comments to “Chelsie Trumphour & Amy Howe Photoshoot”

  1. Carly (Lautner) says:

    damn! you ladies are HOT! the last two are friggin’ amazing. LOVE them. LOVE.

    cArLy***

  2. Ally says:

    WOW! You two look amazing!

  3. LaurenC says:

    OMG! You ladies look gorgeous! I absolutely love it, yall are soooo adorable in these pictures! I love the whole setting and it looks like a professional did the photoshoot and the make-up. I am impressed, impressed, impressed!

    -love-
    Lauren

  4. Jessikah says:

    Kallie && Kassie
    you’s are stuning
    lovee the podcasts and you guys
    keep up the good work
    xxx

  5. Jasmine says:

    You guyz are GORGEOUS!!!!

    Jazz (Team Cullen!)

  6. Michele Celine says:

    Awwe! I ♥ you guys! You are TOO, TOO PRETTY! And very intelligent to! Great job girls!

  7. Rachel says:

    the 8th picture from the top of you kallie looks like the cover of the host i like it :)

  8. Rachel says:

    or it reminds me of it

  9. Team Switzerland says:

    GOOOOD, that is just soooooooo awesome!!!
    You look so great.. I’m completely shocked.. I mean, I know you look great..
    Those pictures are just so awesome..!:D

  10. Mimi says:

    OMG!! your eyes are so pretty!! LOVE THE PODCAST! :D

  11. Amanda says:

    VAMPIRES =]

  12. Bea says:

    cooooooooooool pics!!

  13. Dawn says:

    Beautiful ladies!!

  14. Emily says:

    OMG Kassie I <3 your hair it looks really awsome and the 3rd to last pic Kassie looks really cute and Kallie looks really pretty

  15. la_petite_femme says:

    WOW!! U guys look amazing!

  16. Camille says:

    These pictures are so great! You both look so beautiful!

  17. Ivy Cullen says:

    kassie you look so beautiful in the close shots ome you look like supermodels…especially the one that you can only see one eye because of your hair…i wish i could meet you guys… you are like my only true friends that make me feel like i don’t have a medical problem because of my obsession with twilight…

Leave a Comment