Gallery

279 Comments to “Gallery”

  1. KRYSTA says:

    i love twilight and am soo excited for it to come out!!
    i also luv kellan lutz and this is a shout out for him and niki reed is luky!!!!
    lol

  2. KRYSTA says:

    and yes there is going to be a sequel

  3. TouchMyGoldenHeart says:

    Robert Pattinson is exactly Edward Cullen. He is so right for this roll and so is Kristine Stewart for Bella. They are both great actors. I’m dying to see how they will play the roll.
    The best thing in Robert Pattinson is that he can act with his eyes. Not alot of actors can do that, but he can. He can show you the emotion from his eyes, he doesn’t have to say it, which makes him So Edward!

    Go Kristine! Go Robert! you guys ROCK!!!

  4. Audrey says:

    Robert will be the perfect Edward ans Kristen the perfect Bella, I like them very much !
    I want the movie now !! Now !! And Now !!!!! lol
    But i’m french and in France, the movie will come out on the 7th of January in 2009, noooo !
    And i think Taylor Lautner will be Jacob… with short hair ? loool

  5. Audrey says:

    Robert will be the perfect Edward and Kristen the perfect Bella, I like them very much !
    I want the movie now !! Now !! And Now !!!!! lol
    But i’m french and in France, the movie will come out on the 7th of January in 2009, noooo !
    And i think Taylor Lautner will be Jacob… with short hair ? loool

  6. allie and liv says:

    OMG!!!!!!! we sooooooooooooo cant wait for the movie to come out! we ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jacob (liv) and edward (allie)
    ( soooo hot!!!)

  7. ashley says:

    omg i love robert pattinson. i also <3 his song in the album… i just cant understand the words lol. i cant wait for the movie to come out… when some body talks im gonna say SHUT UPPPPPP!!!!!!!!!!!!! No offence but i think alexis bledel should play bella. and i think ashley greene is fabulous for alice.

  8. Rubie says:

    OMG!! i hope so bad that the boys (robert pattinson, jackson ruthbone, kellan lutz, cam gigandet) stay like that for the movie!! (HOTTIES TO THE MAX!!)
    *sigh*
    …but taylor Lautner is ‘too’ hot to play jacob, and looks funny with long hair!!
    i could never imagine the cullen brothers to be so hot -drooling-kellan is cute but jackson is cuter!! BUT!!…robert is the most ‘mouth watering’ out of all of them!! i could never imagine cam as a baddy!! -GASP-
    by the way…I HAVE FIRST DIBS ON ROBERT PATTINSON and JACKSON RUTHBONE!!! they’re all mine!!

  9. Danniel Cullen says:

    Bella is so hot!

  10. susy says:

    hello i’m italian….
    i love this cast, it’s perfect…
    breaking down is a very beautiful book….
    jumby483@live.it bye bye

  11. YOP!!!!!! says:

    OSEA NETA KE STA PELI CVA a estar d pok maiz………
    emmeet esta echo un cuero, igual que james bueno osea m los comO a CHUPETONES jajajajajajajajajajajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bueno m voi a una pachanga ehhhh!!!!!!!!!
    hay nos vidrios!!!!! jajaja naranjas , kedo otro ratón claro simon!!!!! jajajaja bno ahora si m voy le mandan unos chupetones a mi eduardo culo y a mi jacobo negro jajajajajajaajajaja :)

  12. YOP!!!!!! says:

    OSEA NETA KE STA PELI CVA a estar d pok maiz………
    emmeet esta echo un cuero, igual que james bueno osea m los comO a CHUPETONES jajajajajajajajajajajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bueno m voi a una pachanga ehhhh!!!!!!!!!
    hay nos vidrios!!!!! jajaja naranjas , kedo otro ratón claro simon!!!!! jajajaja bno ahora si m voy le mandan unos chupetones a mi eduardo culo y a mi jacobo negro jajajajajajaajajaja :) jajjajajajajjajajajajajajajaja les gusta mi comentario????????

  13. YOP!!!!!! says:

    hola q onda jajajaja ahi les va mi comentario:

    emmeet esta echo un cuero, igual que james bueno osea m los comO a CHUPETONES jajajajajajajajajajajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bueno m voi a una pachanga ehhhh!!!!!!!!!
    hay nos vidrios!!!!! jajaja naranjas , kedo otro ratón claro simon!!!!! jajajaja bno ahora si m voy le mandan unos chupetones a mi eduardo culo y a mi jacobo negro jajajajajajaajajaja :) jajjajajajajjajajajajajajajaja les gusta mi comentario????????

  14. cHiOoO says:

    jajajajaja maldita naca! osea we ke no puedes hablar bn porfiis! mugre naca ke la bajaron del cerro a tamborasos osea eso ke! aver si algun dia aprendes a hablar bien okeii??
    bno ya te dejo maldita naca!
    emmett es taan wapoo! enserio jajaja esta hecho un papasito (ai ya ves naca ia se me pego tu nakes)
    i jacob tambien esta hermosoo!

  15. kayla says:

    I LOVE THIS BOOK!!! TWILIGHT HAS TOOK A “BITE” OUT OF ME I LOVE EWARD/ROBERT IS SOO HOT THANK YOU FOR ENIVING TWILIGHT

  16. lindsay says:

    all of the cast is beautiful! at first, i didnt like rob, but now, he is so perfect! i think jazz looks a little fruity, and he always puffs out his chest. steph. is amazing and i LOVED breaking dawn! i cant wait for the movie, even if it isnt very good! i love kristen for bella! (even though she isnt clumsy enough…)

  17. Daneena says:

    Omg, I love Twilight. Im going to watch it when it comes out. Taylor Lautner is amazingly gorgeous like Robert Pattinson & Jackson Rathbone.
    To Stephanie Myer:Thank you for writing this amazing story =]

  18. Ashley & Brianna says:

    Ashley: OH MY GOSHHHHHHHHHHHH!
    Edward is SOOOOOOOOOOOOO SMOKIN that i am CHOKINNNN!!!!!!!!!!!!!!!!
    lmfbo!!!!!!!!!!! woahhh guy woah i will so smashh all the guys in the cast!!! ok PEACE OUT! what peppermint do u use??
    o.O and btw>i saw ur granny in Century Village…she’s hot!!!

  19. Ashley & Brianna says:

    can i own your hair>?

  20. alicia says:

    he is veryy sexxyyy!!! like seriously! wooooowwww!!!!!

    team edward!

  21. I LOVE TWILIGHT we wana be a vampire(a cullen member)

    Edward is the most beaitiful creature we hae evr seen!!!!!!

    perfect edward and emmett, good carlisle,awsome the best alice!!!!!!!!!
    sexy jacob good esme, jasper is ok,rosailie ok, we could replace bella any day

    WE LOVE TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!

  22. Lauren says:

    OMG!!!! I <3 TWILIGHT!!!!! IM GONNA GO SEE IT ON FRIDAY AFTER SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!! THE CAST IS PERFECT!!!!! just like i imagined it,,,,especially Edward<3 AHHHHH
    SO EXCITED

    GO TWILIGHT AND STEPHENIE MEYER!!!!!!!!!!!! AHHHH
    ~Lauren

  23. MICHAYLA says:

    omg im like totally goingto see it 2 night at midnight hahahaha cant wait

  24. chaty says:

    wow ..
    ill watch twilight .. soo great and now i read new moon ..:(

  25. lil mija says:

    You guys look so nice i love ur guys style. Both of u guys would make a good couple together. You guys are wonderful

  26. Amber says:

    twilight rocks our world! JHS students MAJOR FANS!!!!!!!! rock on

  27. Isabella says:

    omg i watched the movie twilight today tht movie is so awsome n edwad is hot i love tht movie more than anything n taylor-lautner is bangable lol =)

  28. Isabella says:

    omg i watched the movie twilight today tht movie is so awsome n edward is hot i love tht movie more than anything n taylor-lautner is bangable lol =)

  29. twiliht forever says:

    is the movie as good as the book?

  30. bella says:

    i’m a italian fan of this amazing film!! edward is the hottest actor in the world!!! WE LOVE YOU ROBERT PATTINSON!!(edward)…but i don’t like bella…I would have been bella!!! so near at edward!!! he is georgeus!!!

  31. Katie says:

    i love ‘em all!
    Alice is prettier than I thought she was gonna be
    and Esme too
    and Rosalie is uglier than I thought she was gonna be
    everyone els is perfect! :)
    (not being mean to Rosalie though)

  32. twilight fan#1 says:

    the movie was AMAZING! all of the cast did perfectly!!!! i think that if they could have made the movie longer, they should have, because they left out a lot. did you guys see stephenie in it?! they left out the blood drawing scene, and i missed that, and they left out my favorite quote, when mike says “what did you do to edward cullen, stab him with a pencil or something?” but W-O-W! as soon as it comes out on DVD i am so going to buy it!

  33. Twilight was THE best movie I have EVER seen!!!! Edward was AWESOME!!! *sighs dreamily* They picked the perfect people to play the roles!! I did see Stephenie at the resturant! Plus, the movie was realllly funny! Everyone in the theatre laughed. I agree with you, b.b. that I’ll totally gonna buy it!! :D

  34. Twilight the movie was AWESOME!!!! Yea, I DID see Stephenie!! Edward really was AWESOME!!!! Rob did such a good job playing him. Plus, the movie was really funny!!!! I absolutely LOVED it!! <3 :D

  35. # TWILIGHT FAN says:

    I AM SO IN LOVE WITH EDWARD ITS NOT EVEN FUNNY! I LOVED TWILIGHT WITH A PASSION AND IT IS AMAZING! I SAW IT AT 12:01 FRIDAY MORNING AND I COULDNT FALL ASLEEP BECUASE I WAS SO INLOVE WITH EDWARD. I THOUGHT THAT THE WHOLE CAST DID AN AMAZING JOB AND BELLA AND EDWARD WERE PERFECT! THEY ARE MY LIFE<333 I LOVE TWILIGHT.

  36. TORI says:

    OMG I LOVED THE MOVIE TWILIGHT AND NOW IM REALLY LOOKING FORWARD TO READING THE BOOK!!! I LOVE EDWARD AND BELLA IS SOO PRETTY!!

  37. twilight fan#1 says:

    omg tori, but why whatch the movie, and THEN read the books? but even though the movie was really good, you will soon find out how much better the books are!

  38. twilight fan#1 says:

    even though this movie was AWESOME, if there is a new moon movie, taylor lautner needs a HUGE growth spurt! i wont spoil WHY for those of you that havent yet read it (but will, YAY!) but he may need to go to the gym, like, 4 a LOOOOOOMG time! (he is kind of a shrimp, sorry!)

  39. twilight fan#1 says:

    ok, srry, last comment 4 today. i saw it on the 21st, and like, none of my friends did, sooooooo ya, it was so amazing! i really want to c it again!!!! the day it comes out on DVD, i am going to buy it!! :)

  40. taylor cullen says:

    EMMIT AND EDWARD R SOOOOOO HAWWTT!!!!! but i got to say jasper gets me the most!!!!!

  41. taylor cullen says:

    EMMIT AND EDWARD R SOOOOOO HAWWTT!!!!! but i got to say jasper gets me the most!!!!!!

  42. taylor cullen says:

    ali and tay looovveee every man in that movie. jake ur hot.

  43. taytay cullen says:

    i love edward and and emmettttt!!!!! and jacob. but mostly JASPEEERRRR!!! i<3 jasper he is my life aside from edwarddd!!!!!

  44. twilight fan#1 says:

    eew, ok, taylor cullen, u can have that wierd jazz guy(even though, if he looked like i pictured him, id b druling…) dr. carlisle is my man, bam!(even if his human form is like, 15 years older than me…)

  45. lore twilight fan #1°°°°!!!! says:

    OMG i love edward cullen! he is my man!!!
    i hate chio —–

  46. cHioOo says:

    bnOO si me entienden O nO nO me impOrtaa!! jajajajajaajaja wakala wakala wakala cullen waa!! jajajajajaja el mejOr es james!!
    waaaaa sOi mala!! mm el cullen esta mediO feO :s jajaja kedaa mejOr OtrO wee Oseaa!!
    miren miren…
    emmett esta muuuuuii wapOOO!! hum… jasper pues masOO!! i el cullen naa pues ya ke…
    laurent iuug esta mui feOOO!! jamess!!! uu es el mejOr de tOda la peli!! hum… ya nO se kien mas..
    perO bnO mugres lOOOcas ke estan ObsesiOnadas cOn el cullen!!
    OOOlaaa lOOree!!

  47. cHiOO says:

    bnOO si me entienden O nO nO me impOrtaa!! jajajajajaajaja wakala wakala wakala cullen waa!! jajajajajaja el mejOr es james!!
    waaaaa sOi mala!! mm el cullen esta mediO feO :s jajaja kedaa mejOr OtrO wee Oseaa!!
    miren miren…
    emmett esta muuuuuii wapOOO!! hum… jasper pues masOO!! i el cullen naa pues ya ke…
    laurent iuug esta mui feOOO!! jamess!!! uu es el mejOr de tOda la peli!! hum… ya nO se kien mas..
    perO bnO mugres lOOOcas ke estan ObsesiOnadas cOn el cullen!!
    OOOlaaa lOOree!!

  48. lore twilight fan #1°°°°!!!! says:

    im obssesed with cullen! so whaT!?
    haha locaa tu chioo edward es MY edward <3!! i love him so much!!!
    james si esta guapo pero ekss

  49. cHiOO says:

    aii james ekiss?????????????
    aver lOOre!!
    so so what are you obsesed with edward cullen is soo uglyy!!! jajajaa cn el tonito del coro de la cancion de p¡nk jaajajjaajaja
    i si GRACIAS A DIOS!!ES TU CULLENN!! SOLO SUFREES TUU!!!!!!
    JAJAJAJA tkm!

  50. lore twilight fan #1°°°°!!!! says:

    jajaja bno bno sii james esta muuuuy guapo
    pero my edward pff! and emmet esta guapo tmbb :P
    haha y no, no soy la unica que sufre por edward! a todas les gustaa!!! jaja tqm

Leave a Comment